We Miss You 9.0

We Miss You 9.0

KEMPEN “WE MISS YOU

TERMA DAN SYARAT

 

1.            Penganjur

Penganjur Kempen “We Miss You” ini adalah Projek Lebuhraya Usahasama Berhad beralamat di Menara Korporat, Persada PLUS, Persimpangan Bertingkat Subang, KM15, Lebuhraya Baru Lembah Klang, 47301 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan, Malaysia (“PLUS Berhad” atau “Penganjur”).

2.            Tempoh

  1. Kempen “We Miss You” ini akan bermula pada 6 sehingga 20 September 2023, (“Tempoh Kempen”) dan adalah tertakluk kepada terma dan syarat.
  2. Pihak Penganjur berhak untuk memendekkan atau melanjutkan tempoh Kempen “We Miss You” tanpa memberi sebarang notis terlebih dahulu.

3.            Kelayakan

  1. Kempen ini terbuka kepada pengguna lebuhraya PLUS yang tidak mempunyai transaksi tol pada bulan Ogos 2023.
  2. Bukan ahli PLUSMiles perlu mendaftar sebagai ahli PLUSMiles sebelum/pada 30 September 2023.

4.            Cara mendapatkan 500 Mata Ganjaran & 800 Mata Ganjaran PLUSMiles

Syarat

Ahli PLUSMiles Sedia Ada

Bukan Ahli PLUSMiles dan yang baru berdaftar sebelum/pada 30 September 2023

Jumlah Transaksi Tol Kumulatif untuk Touch ‘N Go Kad dan/atau RFID

Bayaran transaksi tol kumulatif dengan jumlah minima RM20.00

1. Bayaran transaksi tol kumulatif dengan jumlah minima RM20.00

DAN

 2. Mendaftar sebagai ahli PLUSMiles sebelum/pada 30 September 2023

Jumlah Mata Ganjaran

500 mata ganjaran PLUSMiles akan dimasukkan ke dalam akaun PLUSMiles dalam tempoh empat (4) minggu selepas tamat Tempoh Kempen

800 mata ganjaran PLUSMiles akan dimasukkan ke dalam akaun PLUSMiles dalam tempoh empat (4) minggu selepas tamat Tempoh Kempen

 

5.            Liabiliti dan Tanggungjawab

  1. Pelanggan haruslah bertanggungjawab dan menanggung liabiliti penuh terhadap sebarang tuntutan, liabiliti, prosiding, kos dan perbelanjaan yang mungkin dihadapi oleh pihak Penganjur berkaitan atau berbangkit daripada penyertaan pelanggan dalam Kempen “We Miss You” ini (termasuk dan tidak terhad kepada kejadian tidak dijangka, kecederaan, kerosakan, tuntutan atau kemalangan (termasuk kematian) kerana menyertai Kempen “We Miss You”, penebusan dan/atau penggunaan mata ganjaran tersebut. Penganjur tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang liabiliti, peristiwa, kerugian, kerosakan, tuntutan atau kemalangan yang tidak diduga (termasuk kematian) dalam apa jua situasi.
  2. Pihak  Penganjur, pegawai, pekerja dan/atau wakil-wakilnya tidak bertanggungjawab atas sebarang kerugian atau ganti rugi, sama ada secara tidak langsung, khas atau berbangkit, kerugian jangkaan, kerugian pendapatan, ganti rugi teladan berkenaan yang dialami oleh pelanggan yang menyertai Kempen “We Miss  You” ini atau mana-mana pihak yang diberi kuasa oleh pelanggan berkaitan atau berbangkit daripada penyertaan dalam Kempen “We Miss  You” ini disebabkan oleh apa cara sekalipun, termasuk dan tidak terhad kepada apa-apa kesilapan, peninggalan, gangguan, pemadaman, kerosakan, kelewatan dalam operasi atau transmisi, kegagalan talian komunikasi, kecurian atau kemusnahan, capaian tidak izin, atau perubahan komunikasi pengguna atau ahli, atau sebarang masalah atau kepincangan teknikal mana-mana rangkaian atau talian telefon, sistem dalam talian komputer, pelayan (server) atau pembekal, peralatan komputer, perisian, kegagalan e-mel atau pemain akibat masalah teknikal atau kesesakan trafik di Internet dan/atau laman web atau sebarang situasi di luar kawalan pihak Penganjur.
  3. Para pelanggan juga bersetuju bahawa pihak Penganjur tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan, kecederaan kepada pelanggan dan/atau kerosakan komputer pelanggan dan/atau mana-mana pihak ketiga, sistem komputer atau peralatan yang berkaitan dengan atau akibat daripada akses kepada, penyertaan  Kempen “We Miss You” ini, termasuk memainkan atau memuat turun sebarang bahan atau maklumat daripada laman web PLUSMiles dan berkaitan dengan Kempen “We Miss You”, penghantaran/muat naik informasi untuk Kempen “We Miss You”, termasuk tetapi tidak terhad kepada mana-mana kegagalan pelayan (server), kehilangan, kelewatan, kerosakan data atau kerosakan lain.
  4. Penganjur tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa kelewatan dan/atau kegagalan untuk menerima penyertaan kerana ketidakcekapan dari Penyedia Perkhidmatan Internet (Internet Service Provider) dan/atau rangkaian telekomunikasi yang digunapakai oleh pelanggan untuk menyediakan perkhidmatan internet dan/atau telekomunikasi yang tepat pada masanya dan/atau cekap.

6.            Hak Penganjur

  1. Penganjur mempunyai hak untuk mengubahsuai, menggantung atau membatalkan Kempen “We Miss You" jika gagal berjalan seperti yang dirancang, terganggu atau kerosakan teknikal, termasuk tetapi tidak terhad kepada jangkitan virus, penggodaman, campur tangan yang tidak dibenarkan, penipuan, kegagalan teknikal, atau sebarang sebab di luar kawalan Penganjur walaupun selepas Penganjur telah memberikan usaha yang terbaik untuk menyelesaikannya.
  2. Penganjur berhak, mengikut budi bicara mutlaknya, untuk membatalkan kelayakan mana-mana pelanggan yang didapati atau disyaki menyalahgunakan proses penyertaan Kempen “We Miss You”, operasi Kempen “We Miss You” atau melanggar terma-terma Kempen “We Miss You”. Penganjur juga berhak untuk menamatkan mana-mana keahlian ahli PLUSMiles pelanggan yang menyertai Kempen ini yang semunasabahnya disyaki telah melanggar atau mengingkari mana-mana terma dan syarat. Penganjur mempunyai hak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana individu yang dipercayai telah melakukan penipuan atau aktiviti berbahaya lain dengan Kempen “We Miss You” dan/atau proses penyertaan Kempen “We Miss You”.
  3. Terma dan Syarat ini disediakan dalam Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris sahaja.  Sekiranya    terdapat ketidakselarasan, konflik, kekeliruan atau percanggahan terhadap Terma-Terma dan Syarat-Syarat dalam versi Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia, versi Bahasa Inggeris akan digunapakai.
  4. Dengan menyertai Kempen “We Miss You”, pelanggan bersetuju untuk terikat dengan Terma dan Syarat Kempen “We Miss You”.

 

Soalan Lazim / Frequently Asked Questions

No

Soalan / Question

Jawapan / Answer

1

Bilakah Kempen We Miss You ini bermula?

 

When does this We Miss You Campaign begin?

Kempen We Miss You ini bermula pada 6 sehingga 20 September 2023.

 

This We Miss You Campaign begins on 6th until 20th September 2023.

2

Apakah syarat-syarat kelayakan Kempen We Miss You ini?

 

What are the eligibility requirements for this We Miss You Campaign?

Ahli PLUSMiles yang tidak mempunyai transaksi tol di Lebuhraya PLUS pada bulan Ogos 2023.

 

PLUSMiles members that has not performed any toll transaction at PLUS highway in the month of August 2023.

3

Bagaimanakah cara untuk menyertai Kempen We Miss You ini?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

How do I participate in this We Miss You Campaign?

Langkah untuk menyertai kempen We Miss You:

Ahli PLUSMiles sedia ada

  1. Bayaran transaksi tol (TnG Kad atau RFiD) minima RM20.00 di mana-mana Plaza Tol Lebuhraya PLUS Berhad sepanjang Tempoh Kempen (6 - 20 September 2023).

Bukan Ahli PLUSMiles dan yang baru berdaftar sebelum atau pada 30 September 2023

  1. Mendaftar sebagai ahli PLUSMiles (sebelum/pada 30 September 2023) dan berbelanjakan RM20.00 dalam transaksi tol (Kad TnG dan/atau RFiD) dalam tempoh 2 minggu (6 - 20 September 2023).

 

Steps to join the We Miss You campaign:

Existing PLUSMiles members

  1. Pay a minimum of RM20.00 for toll charges/amount (For TnG Card or RFiD usage) at any PLUS Berhad toll plazas during the Campaign Period (6th – 20th September 2023)

Non-PLUSMiles members who register before or on 30th September 2023

  1. Register as a PLUSMiles member (before/on 30th September 2023) and spend RM20.00 in toll transactions (TnG card and/or RFiD) within 2 weeks (6th – 20th September 2023)

4

Bagaimana saya boleh dapatkan 500 Mata Ganjaran PLUSMiles?

 

 

 

 

 

How do I get the 500 PLUSMiles Points?

  1. Bagi ahli PLUSMiles sedia ada, layak mendapat 500 Mata Ganjaran PLUSMiles dengan syarat telah memenuhi syarat kelayakan seperti yang tertakluk dalam Terma & Syarat.
  2. 500 Mata Ganjaran PLUSMiles akan dimasukkan ke dalam akaun ahli PLUSMiles yang layak dalam tempoh empat (4) minggu selepas tamat Tempoh Kempen.
  1. For existing PLUSMiles members, eligible to get 500 PLUSMiles Reward Points provided they have met the eligibility requirements as in the Terms & Conditions.
  2. 500 PLUSMiles points will be credited into eligible PLUSMiles customers’ account within four (4) weeks after the Campaign Period ended.

5

Bagaimana saya boleh dapatkan 800 Mata Ganjaran PLUSMiles?

 

 

 

 

 

 

How do I get the 800 PLUSMiles Points?

  1. Bagi bukan Ahli PLUSMiles dan yang baru berdaftar sebelum/pada 30 September 2023, layak mendapat 800 Mata Ganjaran PLUSMiles dengan syarat telah memenuhi syarat kelayakan seperti tertakluk di Terma & Syarat.
  2. 800 mata ganjaran PLUSMiles akan dimasukkan ke dalam akaun ahli PLUSMiles yang layak dalam tempoh empat (4) minggu selepas tamat Tempoh Kempen
  1. For non PLUSMiles members who register before or on 30th September 2023 are, eligible to get 800 PLUSMiles Reward Points provided they have met the eligibility requirements as in the Terms & Conditions
  2. 800 PLUSMiles points will be credited into eligible PLUSMiles customers’ account within four (4) weeks after the Campaign Period ended.

 

6

Apakah saya boleh lakukan dengan dengan Mata Ganjaran PLUSMiles bonus?

 

 

What can I redeem with bonus PLUSMiles Points?

 

 

Anda boleh menebus Mata Ganjaran PLUSMiles dengan memuat turun Aplikasi PLUS di Apple Store atau Google Play Store dan memilih jenis-jenis produk penebusan yang sedia ada di portal PLUSMiles

 

You can redeem PLUSMiles Points by downloading the PLUS App on the Apple Store or Google Play Store and refer to types of redemption products available in PLUSMiles Portal

 

7

Adakah terdapat tarikh luput untuk Mata Ganjaran PLUSMiles saya?

 

 

Is there any expiry date for my PLUSMiles Points?

Mata Ganjaran PLUSMiles anda akan sah selama enam (6) bulan. Sebagai contoh, mata yang diperoleh pada April 2023 akan luput tarikh pada 31 Oktober 2022.

 

Your PLUSMiles Points is valid for a period of six (6) months and the expiry is based on first in-first out on a monthly basis. For example, points earned in April 2023 will expire on 31st October 2023.

 

8

Jika saya ialah ahli PLUSMiles sedia ada dan guna lebih daripada RM20.00 tansaksi tol (TnG Kad dan/atau RFiD), adakah saya akan dapat lebih daripada 500 Mata Ganjaran PLUSMiles?

 

If I am an existing PLUSMiles Member and pay more than RM20.00 toll transaction (TnG Card /RFiD), will I receive more than 500 PLUSMiles Points?

 

Tidak, had penerimaan Mata Ganjaran PLUSMiles adalah sebanyak 500 Mata Ganjaran PLUSMiles sahaja berdasarkan bayaran transaksi tol (TnG Kad dan/atau RFiD) minima RM20.00 di mana-mana Plaza Tol Lebuhraya PLUS Berhad sepanjang Tempoh Kempen

 

No, you are entitled to earn 500 PLUSMiles Points only for paying minimum of RM20.00 toll charges/amount (For TnG Card and/or RFiD usage) at any PLUS Berhad toll plazas during the Campaign Period

9

 

Jika saya ialah Bukan Ahli PLUSMiles dan yang baru berdaftar sebelum/pada 30 September 2023 guna lebih daripada RM20.00 tansaksi tol (TnG Kad dan/atau RFiD), adakah saya akan dapat lebih daripada 800 Mata Ganjaran PLUSMiles?

 

If I am non PLUSMiles members who register before or on 30th September 2023 pay more than RM20.00 toll transaction (TnG Card /RFiD), will I receive more than 800 PLUSMiles Points?

Tidak, had penerimaan Mata Ganjaran PLUSMiles adalah sebanyak 800 Mata Ganjaran PLUSMiles sahaja berdasarkan bayaran transaksi tol (TnG Kad dan/atau RFiD) minima RM20.00 di mana-mana Plaza Tol Lebuhraya PLUS Berhad sepanjang Tempoh Kempen

 

 

No, you are entitled to earn 800 PLUSMiles Points only for paying minimum of RM20.00 toll charges/amount (For TnG Card and/or RFiD usage) at any PLUS Berhad toll plazas during the Campaign Period